Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Carpenstein | użytkownik

imię i nazwisko adreswrocław zarejestrowany04.11.2006 @22:13:32 ostatnio na stronie07.02.2016 @20:46:09

lek med, wrocław

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty9 komentarze1022 posty na forum6

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ciach26    27.06.2007 @09:18:09
Hej,
Pytałeś w komentarzu skąd zrobłęm zdjęcie. Wiec sprawa wygląda tak, że poprostu mieszkam w tych blokach na grunwaldzie. Na dach już ciężko wyjść bo zamkneli dzwi i sie skończyły grile i balangi na dachu Teraz to tylko z dozorcą pogadac, napewno wpusci na godzinke

Pozdrawiam,
Marcin
^IwonaWolanin    25.06.2007 @19:43:59
dzięki
~weeman    24.06.2007 @14:39:21
zdaje ci sie
_______
Nic nie jest prawdą, wszystko wolno.
~sasek    22.06.2007 @22:33:57
nieeeeeee. : )
~sasek    22.06.2007 @22:21:58
złudzenie. chmury odbijają się w wodzie.
~sasek    22.06.2007 @22:15:05
hahaha. to zdjęcie nie ma łączeń bo nie jest sklejane : D
~sachmet0612    21.06.2007 @20:33:04
gdzie się podziewasz ? brakuje Ciebie jakoś tak...
~TAlGER    04.06.2007 @22:16:40
przesadzony kontrast.. wzgledem tla owszem, za ciemne? zdecydowanie nie
~leniczanka    21.05.2007 @22:05:16
dzięki
~luizburn    21.05.2007 @20:19:51
yess!
i can understand you!
:S
difficult situation..
and nice profile picture!
:D
bless
_______
Przepraszam, ale nie rozumiem po polsku.
if you comment in english will be better!
~luizburn    20.05.2007 @18:21:50
hey brother!
thank you !
why arent you using more the gg?
or the msn??

cyaa
_______
Przepraszam, ale nie rozumiem po polsku.
if you comment in english will be better!
~sachmet0612    17.05.2007 @08:16:18
wrrr....
~sachmet0612    12.05.2007 @21:21:02
czekam na nowości
~asbabi    11.05.2007 @23:48:03
lol dlaczego płonąca?? XD podobaja mi się te biedronki, lubie biedronki:D:D
~luizburn    08.05.2007 @18:07:15
i dont know
but some game!
:x
_______
Przepraszam, ale nie rozumiem po polsku.
if you comment in english will be better!
+KasiaGieron    08.05.2007 @08:37:01
Aha, no to w takim razie wybacz... bom nieświadoma była. To może pisz to w komentarzu pod fotką, bo ja to uznałam od razu za błąd. moja wina.
pozdrawiam
~Papier    07.05.2007 @18:27:30
Sokoli Wzrok zgadza sie... ale chyba az tak bardzo nie "gryzie w oko"? Dzieki za ocene i koment. Pozdrawiam! (A Wrocław... to Wrocław)
~intuicja    06.05.2007 @22:50:16
alez tak :P
~livingonoxygen    06.05.2007 @20:58:48

a jak tak, to wszystko rozumiem :P

dziekowac, za wyjasnienia ;D
~karusel    06.05.2007 @18:11:00
Dziękuje
_______

~deggial    06.05.2007 @17:24:04
dzieki bardzo i pozdrawiam
~livingonoxygen    06.05.2007 @16:22:26

Dlaciego slaby? :P
~Zuzanka1990    06.05.2007 @15:49:39
pojechali mi to usunelam
~Baraszkiewicz    06.05.2007 @14:59:33
Wielkie dzięki. Pzdr
~photoart    06.05.2007 @14:52:48
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt